tisdag 7 september 2010

Jag borde ha...

... gått och lagt mig för länge sedan.

Istället har jag mumsat i mig Alexanders frukostpannkakor jag gräddade för en stund sedan. Låg och hostade typ hela natten så det har inte blivit mycket sömn.

Den där skatan på VC fick för sig att jag skulle få lunginflammation om jag fick hostmedicin och hon vägrade rådfråga min läkare. Han skriver alltid ut då jag får dessa problem vid förkylning.

Den skatan får mig att tänka på Ana Gina´s tolkning av "Syster Khadidje". Hon beskriver den svenska sjukvården så bra. Man kan tro att Khadidje har besökt min VC.

http://www.anagina-valet.se/2010/09/khadidje-laker-alla-sjukdomar/

Kolla, den är rolig.

Jag bör för övrigt införkaffa mig en ny datamus. Och jag har lutat armbågen mot skrivbordet så mycket att det börjar göra ont.

Nu ska jag släppa ut hunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar