måndag 13 september 2010

Befäl Kalsong.


Härom kvällen när jag och M skulle äta fastnade vi i filmen Jarheads, som var en amerikansk militärfilm som utspelade sig i Afghanistan tror jag.

Jag påpekade då att de svär så mycket i filmen och säger "kuk" i var och varannan mening, och är det verkligen så i militären eller är det bara något film makaren hittar på för att det ska låta häftigt i varenda scen?

Det lät ungefär såhär genom hela filmen:

"Och nu gör du tio fucking armhävningar you kocksucking motherfucker, annars så skickar jag your sorry cocksucking ass tillbaka hem på en gång till din cocksucking mamma, och där kan du gråta ut din cocksucking mutherfucker".

Men så läste M DN idag och visade mig en artikel om Befäl Flygande Penis och Befäl Kalsong. (http://www.dn.se/sthlm/straffas-for-flygande-penis-1.1169580)

Jag vet inte vart de har fått denna inspiration ifrån, men den straffades åtminstånde med tre dagars löneavdrag.

I artikeln kan man läsa:

På den gruppbåt som framfördes hade de fäst en vit flagga med ditmålad flygande penis. Den biträdande övningsledaren hade för tillfället också funnit det för gott att klä sig i endast kavaj och kalsonger.

Undra om det var boxer eller brief han valde till kavajen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar