söndag 12 september 2010

Väntan.

När jag var ute med Pricken idag på förmiddagen ringde M och sa att jag fick lov att skynda mig in, han hade så ont att han inte kunde ta hand om Oscar sa han, så jag skyndade mig hem och avlöste honom.

Sedan gick han och vilade ett par timmar, men när han vaknade på eftermiddagen så hade han så ont i magen/ruggen att han knappt kunde stå och bara skrek.

Tvingade honom att ringa till akuten, som tyckte han skulle åka in, och där är han nu. Vet inte hur lång tid det tar innan han får träffa någon eller när han kommer hem.

Så unedr tiden tänbkte jag skynda mig att röja Alexander rum så gott jag hinner. Något där inne luktar illa, och man vet ju inte om det är en rutten ägg-gubbe han har pysslat med eller vad jag kommer göra för fynd.

1 kommentar:

  1. Ja precis! Allt de som dom gör kan ju vi också göra. Att kränka och provocera får man tydligen pris för i slutändan för det verkar bara handla om hur känd man blivit och hur många besökare man har, inte hur omtyckt man är eller hur "bra" bloggen är generellt. En bra blogg tycker jag är utifrån någon som kan skriva bra, lägger ner mycket tid och är vänlig mot sina läsare, delvis skriver om något annorlunda och får andra att tänka annorlunda, man gör skillnad helt enkelt. Någon som inte skriver om mode, kläder, blogg fikor, provocerande videoinlägg osv, för vem kan inte de egentligen? Alldeles rätt som du skriver :)

    SvaraRadera