lördag 4 september 2010

Jävligt sur!



Alexander är jävligt sur!

Alexander höll på att härja som bara den, och jag bad honom sänka volymen lite då Oscar sov. Då blev han jättearg och satt och skrek och truggrinade i en halvtimme och Oscar sov inget mer.

Sedan försvann han in på sitt rum och jag gick efter honom efter en stund för att checka läget.

Till svar fick jag "Jag är jävligt sur!" och jag sa till honom att det är helt okej att vara arg ibland, men vore det inte roligare om vi var sams istället?

Så då svarar han tillbaka "Jag ska vara jävligt sur hela veckan! Jag ska vara jävligt sur till nästa sommar!". Och så drog han täcket över huvudet igen.

Efter några sekunder tittar han ut igen och säger "du kan också få krypa in här någon gång om du blir jävligt sur".

Tänk om det var så lätt att lösa problemen.



Jag hatar att diska och tvätta sa jag juh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar