måndag 14 februari 2011

Åka hem på egen hand.

Jag tycker att Alexander kan fixa sin bussresa hem från dagis på egen hand. Det är ju så in i h-vetes kallt ute att jag känner mig stelfrusen ända in i skelettet. Vill verkligen inte ut igen.

Så nu sitter jag här och suger på de sista minutrarna i värmen. Ska klä på oss, gå med Pricken en sväng och vidare till bussen och frysa fast medans man väntar på den.

Var till VC imorse också för provtagning. Men de kunde inte ta proverna. Suck. Istället måste jag till kem.lab. Men jag fattar liksom inte hur läkaren hade tänkt egentligen. Kem.lab har öppet kl 8-12 på dagarna. Ett prov jag skulle göra skulle tas FÖRE jag tar min fragmin-spruta. Sedan ska nästa prov tas tre timmar efter det.

Så då hade de tänkt att jag ska sitta och häcka på lasarettet i tre timmar eller nåt. Vilket jag inte kan göra iallafall. Kan vara där till kanske kl 9 tidigast, sitta i kö och vänta, för att sedan åka därifrån senast 10:30 för att hämta Alexander.

Häpp häpp, börjar väl bli dags att sluta babbla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar