onsdag 16 februari 2011

Orkade aldrig blogga igår.

Var för lat för att orka blogga igår, dagen gick i full rulle så jag vart så trött sedan när barnen somnade.

Oliver var hos oss större delen av dagen och killarna lekte och härjade som bara den. Alexander sprang på diskbänken och Oliver kom och berättade att han kunde lyfta våran soffa (!). Då tvingade jag dem att gå ut.

När Zara kom tillbaka från frillan hade hon lyxat till det med semmelfika. SEdan dumpade vi barnen på M och åkte till ÖB.

Vi skulle bara ha en grej var typ, och vi bor ju två min bilväg från ÖB nu, och trots det var vi borta i nästan en timme. Mycket troligt pga att vi fastnade vid godisavdelningen och botaniserade.

Vi hittade våra golv igår igen också, det var mycket trevligt inslag i vardagen. Började känna mig lite smått kvävd av allt katthår som låg överallt.

1 kommentar:

  1. Ojdå, jag råkade kommentera fel inlägg, kommentaren ska ju vara här! ;) du ser, helt sluuut efter gårdagen ;)

    SvaraRadera