söndag 20 februari 2011

Full fart hela dagen

Har varit en sådan här hektiskt dag idag. Visst, förmiddagen slöades bara bort förvisso, var helt död efter gårdagens städande.

Sedan drog vi iväg och dumpade Alexander på ett kalas, och jag gick till lägenheten och hämtade de sista städgrejorna. Nu jävlar om besiktningen inte går igenom. Har kanske ägnat en 40 timmar på att städa där, så renare kan det omöjligt bli(!).

Klippte (utan mutpeng faktiskt) Alexander här på kvällen och stoppade honom i badet. Om frillan vart bra är svårt att säga då jag inte sett året i torrt skick ännu.

Nu ska jag fortsätta surfa runt och leta tv-spels konsol. Alexander fyller snart år, och jag har inte den blekaste vad vi ska hitta på. Och han har ju börjat intressera sig mer för tv-spel, och jag köper hellre ett sådant är en kanin som han också önskar sig.

Alltså en levande kanin. Som skiter och luktar illa. Eller som man får kronisk förkylning av pga höet. Och så ska den ha massa tid och utrustning och grejs. Gå i koppel och så. Så ett tv-spel får det bli. Den kan man stoppa i lådan (tillsammans med barnen) när man tycker den är jobbig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar