onsdag 2 februari 2011

Tyck synd om mig!

Sitter här med mitt morgonkaffe och tuggar i mig knäckemacka för brinnande livet. Insåg att klockan var mer än jag trodde och barnen måste väckas.

Idag ska vi nämligen ta bussen till dagis (annars brukar ju Alexander åka dit med farmor) idag och då kan man inte vara sen för den väntar ju inte direkt. Jag kan tycka det känns lite ojämställt i detta bussförhållande dock, för vi får då alltid vänta på honom som jämt är sen.

Hur som haver så tänkte jag åka till lägenheten och börja skura ur köket så vi blir klara med eländet någon gång. Hoppas det går bra att ha med Oscar också. Vill inte gärna våldgästa någon av de gamla grannarna och tigga kaffe bara för att han blir kinkig.

Någon som annars ställer upp och flyttstädar väldigt billigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar