söndag 27 februari 2011

Renovering slutförd



Slutresultatet (Även kallat ego-bild) (Jag känner också spontant att jag måste jobba med min plut-mun). Jag kände mig riktigt spontan och sprallig som färgade håret från en brun nyans till ... eh, ja, en annan brun nyans. Stolligt värre liksom.

Jag funderade också på om jag skulle kapa av mig håret några centimeter, men så drastisk kände jag att jag inte vågade vara idag. M la lockar på förslag. Var dock inte lika spontan i dessa beslut. Herregud, en sak om dagen får väl räcka eller??



Men under tiden kan jag ju gömma håret i en ball mössa till exempel.



Eller varför inte en svetsmask? Den fungerar också på så vis att man syns inte alls de dagar man känner sig lite glåmig och finnig. Fiffigt värre.

Nu ska jag ta masken och krypa ner i sängen bredvid M. Tänk så skraj han kommer bli när han vaknar. Känner mig nästan (lika elak) som Darth Vader.

Jag tror nämligen att masken kan skapa en viss panik-effekt hos honom imorgon bitti, så han inte riktigt känner för att snooza från kl 5:30, utan istället studsar upp ur sängen och jag kan snarka vidare.

Sov gott!

/Boogie(wo)man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar