fredag 11 februari 2011

Morgonstund hade inte guld i mun.

Idag vaknar jag av att Alexander vill att jag ska klicka bort en ruta ifrån tv:n. Någon har kommit åt en knapp, så en informationssida om det pågående programmet fanns uppe, och han fick inte bort den.

Eftersom att jag inte flög upp ur sängen som en pigg gasell började han gapa och skrika och fortsatte tjata. Försökte förklara för honom att jag kommer snart, men att jag ville klä på mig och så.

Då for han ner i soffan och satt där och grinade. Sedan kom han upp igen och fortsatte att tjata, för att sedan gå in på sitt rum och grina vidare.

Vad är detta? Är detta någon ny trotsålder där man får hysteriska utbrott så fort man inte får som man vill? Måste jag köpa mer vitaminer nu?



"Orka-med-familjen"-piller som M kallar dessa...

1 kommentar:

  1. SV: Jag vet inte om man kan få en transplantion, OM nu så är fallet så skulle han nog inte få en, han är 57år, och livet han lever är ju inte de bästa. Så nej han prioriteras verkligen inte för en ny lever..

    SvaraRadera