måndag 7 februari 2011

Oh how I...

... love these dagishämtningar.

Jag: Har ni haft det bra idag?

Alexander: Ja, jag är hungrig.

Jag: Ja vi ska åka hem och göra lunch nu.

Alexander: Ja men jag är hungrig nu, kan vi gå till Willy´s och köpa glass?

Jag: Nej, vi äter absolut inte glass till lunch.

Alexander: MEN JAG ÄR HUNGRIG!!!! JAG VILL HA EN GLASS!

Jag: Ja det vill du säkert men det blir ingen glass.

Alexander:
MEN JAG ÄR SKIIIIIITHUNGRIIIIIG!! JAG MÅÅÅÅÅSTE FÅ NÅGOT I MIG! JAAAAAAAAG VIIIIIIIIIILL HA EN GLASS!!

Jag: Ja men du får iallafall ingen glass så du kan sluta bråka nu.

Alexander:
*truggrinar* MEEEEEEEEN JAG VILLL HA EN GLASS! SKA JAG KASTA SNÖ PÅ DIG ELLER?!?! OM JAG INTE FÅR EN GLASS KASTAR JAG SNÖ PÅ DIG!!

Så eftersom jag inte hade någon lust att bli dränkt i snö fick han sig väl en glass då så det blev slutbråkat.

Okej, förlåt att jag gjorde så du satte kaffet i halsen. No moralcookies needed, jag skojade bara. Klart han inte fick en glass.

Han kommer inte få någon förräns han kan köpa en själv för egen inkomst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar