torsdag 10 februari 2011

Kollar på vagn

Kollar runt liter på nätet efter syskonvagnar. Jag inser att jag är för gammal för det här.

När man kollar runt så kan man hitta specialerbjudanden som att t.ex. chassi och hjul ingår. Vaddå ingår?! Om en vagn inte har hjul så är det väl för fan en trasig vagn. Eller? Eller betalar man extra nu för tiden för att få med hjul till en vagn?

Varför kan man liksom inte bara få köpa en fullt fungerande vagn utan att det ska anses som något extraerbjudande man får bara för att handtaget råkade följa med? Eller att vagnen är utrustad med broms? Har jag ens möjligheten att välja bort något av dessa "extraerbjudandena"?

Eller skriver de ut varenda liten grej vagnen är ihopsatt med, så man luras att man får sååååå sjukt mycket vagn för pengarna, bara för att de ska kunna ta ut samma pris för den som en bättre begagnad bil av förra årets modell?



En av de som föll i smaken. Kanske inte den smartaste färgen att välja om ungarna ska få glass i sommar.

1 kommentar:

  1. Vilken snygg vagn... Men som sagt... Färgen kanske inte var den bästa, men snygg va den!! Hade jag nog övervägt att köpa om jag sett den innan vi fick tvillingarna! Absolut!

    Sv: Hahaha... Jag som tyckte min garderob var rörig:D

    Så får jag lov att säga Grattis!! Ser ju att ni ska få tillökning!! Spännande :)

    SvaraRadera