torsdag 17 februari 2011

Projekt 2011

Jag hade en vision om att Oscar (+bebis) rum ska bli ett riktigt roligt barnrum. För nu kan vi det. Eftersom jag hade en fundering på att måla väggarna limegröna kan ingen klaga på att färgen avviker ifrån Borosans tråkiga tapetutbud och vi åker på omtapetsering.

Detta projekt är egentligen inget jag har bråttom med. Något man kan pyssla med under årets gång. Massor av saker jag tänkte införskaffa och kika runt lite bland nätbutiker etc. Bara slutresultatet blir en färgsprakande bomb som det är roligt att vara i.

Som det ser ut där inne idag kan man se på bilderna nedan. Trist, tråkigt och totalt färglöst.





Sedan är det ju bara att hoppas på att jag lyckas med att återskapa rummet som den bilden jag har i huvudet också. Inredningstips någon?

1 kommentar:

  1. gör kallage! och tråkiga loppisgrejjer blir jätteroliga med tokiga frger!

    SvaraRadera