torsdag 4 november 2010

Chiquita är min vän.

Jag fick för mig att jag skulle baka bröd idag, och jag sitter just nu vid datorn och känner den nybakade bröddoften sprida sig hit från ugnen. Vi lägger fan en förmögenhet på att köpa bröd. Nu fick vi fyra limpor för 13 spänn. Det kan snåljåpen leva med ;)

När vi ändå var på Ica mötte jag banan-killen som stog och packade upp bananer. Så jag flirtade in mig hos honom och paxade några kartonger. De skulle ställa ut några på kajen som jag dyrt och heligt lovade på påvens grav att jag skulle hämta en stund senare.

Men banan-killen slog på stort. De hade kastat ut 11 kartonger åt mig, så jag fick kila i två vändor och se ut som en jävla bag-lady. Thank God för vintertid och mörker ;)

Det var ju tänkt att det skulle rensas ner skit i förrådet, men nu har jag ju även flyttkartonger om vi skulle få huset ;D En riktigt win win alltså ;)



Jag har dock inte bestämt mig ännu om katt-kräket ska med till huset eller ner i förrådet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar