måndag 1 november 2010

Jag mår illa!

Jag har en fobi. Emot kryp. Små äckliga snuskiga fula vidriga kryp. Det kryper i hela kroppen. Och en tvestjärt kan busenkelt jaga mig från hus och hem.

Något annat jag tycker är jävligt äckligt är mask hos djur. Tack och lov, så har jag bara behövt ta reda på äckelmask från en av katterna en gång. Men jag trodde fan jag skulle dö. Mitt på den vita mattan låg en äcklig hög med vita maskar. Ryser i hela kroppen av minnet.

Men vi fortsätter att gnälla på dagis nu. En jävla bakteriehärd. Folk skickar dit sina vrålsjuka ungar så de smittar ner alla andra. Influensa. Kräksjuka. Mask. Ja, MASK!

Det går springmask på dagis nu. Funderar på om Alexander har kunnat få skiten. Hur som haver ska han iallafall avmaskas deluxe imorgon. Jag ska hänga på låset. Armbåga mig fram för att få en kartong om så är.

Mår bara så illa. Jag skulle dö dö dö dö om jag fick det själv. Det jävliga är ju att man tydligen inte kan avmaska sig själv i förebyggande syfte...

Nu ska jag sätta ungen i karantän och fortsätta inbilla mig att det kryper i röven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar