fredag 26 november 2010

Testpilot Semper del 1.





Alexander har klämt lite på Småfolks sortiment, så han blev glad när jag blev utvald som testpilot av tre av dessa produkter.

Jag hittade endast på djurkexen när jag var på Willy´s, så den blev först ut i test.

Men betyget är nog inte vad Semper vill höra. Han smakade på ett kex, sa genast "Blä, den smakar äckligt!" och drack sedan ett stort glas vatten för att skölja bort smaken.

Jag var tvungen att smaka på ett själv, och jag är faktiskt benägen att hålla med i Alexanders omdöme. En tugga på en kartongbit hade varit mer smakfullt och saftig. Tyckte dessa var så otroligt torra och hade en konstig eftersmak.

Så dessa ger vi nog bort och denna produkt kommer inte att sättas upp på inköpslistan.

1 kommentar:

  1. Hej Jennie. Trist att Alexander inte gillar kexen. Vi tar ändå tacksamt emot alla kommentarer såklart. Hoppas han gillar de andra Småfolksprodukterna bättre.
    Hälsningar / Anna Hellström,produktansvarig, Semper

    SvaraRadera