söndag 14 november 2010

Spegel spegel på väggen där...

... säg mig vem som sunkigast i världen är!

Svaret är ju givet, för just nu är det jag som sitter här och är en äckelpotta.

Jag tänker faktiskt inte dela med mig av en "dagens outfit"-bild även fast jag vet att det är väldigt populärt i bloggvärlden, men vad fan, lite värdighet måste jag väl få ha kvar!

Men om vi säger såhär: jag har ett par skitiga träningsbrallor på mig, en tröja med spyfläckar på. Gårdagens mascara sitter utkletad i ansiktet och håret är så flottigt att man kan tro jag doppat huvudet i olja. Och till sist så ser det ut som att jag inte har ägt en tandborste sedan 2006.

Men men, det ska det bli ändring på nu. Ska snygga till mig lite och hoppa i en ny "dagens outfit". Sedan ska jag ta grannens cykel utan bromsar och införskaffa lite kattsand.

2 kommentarer:

  1. Hehe...Sådär känner jag mig idag också kan jag säga!! :D

    Sv:Va mysigt!!
    Bor ni i Stockholmsområdet? Eller har jag fattat fel... :S

    SvaraRadera
  2. Hahahaha... Jag säger då det!! Snacka om felnavigerad!! Hahaha...

    SvaraRadera