tisdag 2 november 2010

Till er förmånstagare av...



... mitt testamente, jag är ledsen att göra er besvikna. Som jag skrev tidigare skulle jag ju hänga på låset till apoteket, vilket så nu är gjort.

Jag fick den glädjande nyheten att jag kan avmaska mig själv i förebyggande syfte, så nu behöver jag eventuellt inte bli suicid. Alexander fick tugga ett par tabletter och sedan mumsade jag i mig resten av kartongen själv.

Min väns äkta hälft har lagt beslag på mitt gamla vardagsrumsbord vid mitt frånfälle. Hunden får ärva den skabbiga soffan. Alexander har paxat småmynten i botten av min handväska. Sedan har jag inte så mycket mer än en ful socialbidrags-look-fåtölj med tillhörande fotpall.

Det finns dock en post i mitt testamente som jag inte har hittat en mottagare till. Mitt studielån. Jag kan till och med tänka mig att se den posten som ett förtida arv till frivillig.

Någon som anmäler sitt intresse?

2 kommentarer:

  1. Svar:
    Oj det visste jag inte, vilken vecka kom han i?

    Jadu..jag tkr att bb och det är bra iaf men neon har jag aldrig varit nere så jag kan inte säga :)

    SvaraRadera
  2. Svar:
    Usch! Då hade jag verkligen haft panik o.O uäck!

    SvaraRadera