lördag 27 november 2010

Testpilot Semper del 2.



Jag hämtade hem de övriga två Småfolks produkterna på vägen hem från Donken, och nu fick Oscar prova på att smaka den där Squeezy drycken/mellanmålet.

Han var faktiskt helt helt galen i den, och jag tror han njöt av varendaste klunk. Fast jag hällde upp den i en flaska då han är för liten för att dricka ur förpackningen. Men den var lite seg / tjock, så jag fick lov att "banka" ner den i pipen i flaskan då den inte rann av sig själv. Och då försökte han hugga efter flaskan, för den fick jag minsann inte ta.

M konstaterade att det var säkert fullt med socker i den, annars hade väl inte Oscar varit så förtjust i den. Men se tänk, åtminstånde ett av våra barn har inte blivit socker-fördärvade, och denne lille herre verkade ju som sagt tycka att helt osockrat verkligen föll i smaken.

Så denna produkt kommer troligen att följa med hem fler gånger.

1 kommentar: