söndag 28 november 2010

När det gått för långt.

Jag hade världens panik när jag låg och sov som skönast i morse. Jag drömde att jag gick in i det där sovrummet som vi har målat klart och skulle göra något, och ser till min fasa att all färg på väggen börjat flagna, och såg ut som fiskfjäll överallt.

Jag fick världens panik och började klättra runt bland kartongerna där för att räkna vårderna och se om tapeterna vi köpt till andra sovrummet skulle räcka in dit. Eftersom jag ska säga upp lägenheten imorgon (på riktigt också) så var det super panik att dölja all fiskfjäll på väggen.

Jag fick världens ångest och panik och gick in till sovrummet och mer eller mindre misshandlade M för att han skulle vakna fort som fan för att detta måste ju fixas nu omgående.

Jag vet inte vad som hände sedan för jag vaknade av att Alexander kom in till mig och var hungrig och ville ha datorn upplåst. Kanske lika bra det, för vem vet vad som hade hänt sedan i drömmen? ;D

Möjligt att detta kunde vara något undermedvetet också, med tanke på att hyresvärden inte har målat en endaste ynkaste liten list på åratal, så det finns en massa fiskfjäll lite här och var i lägenheten på riktigt också. Som balkongdörren till exempel. Den törs man inte ta i. Man kan tro att den ska trilla av då.

Är det någon som kan bjuda på en avkopplande weekend på ett spa i närheten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar