torsdag 19 augusti 2010

Bert-stjärt- eller hur var det?



Tur det finns sådana snälla storebröder :)



Mina två fina superhjältar :)

Innan vi gick ut konstaterade jag att de blev lika klädda (troligen undermedvetet att jag försökte skapa en bild till AkwardFamilyPhotos.com) och jag påpekade det för Alexander.

Han säger då "Haha, vi är bert-stjärtar båda två... eller... vad var det han hette nu igen?" Så jag svarade att han heter Batman.

"Aha, batttmannn, så var det ja!".

Sedan skulle han ut och testa sina superkrafter, kan batttmann flyga så kan jhag resonerade han.













Det är minsann inte lätt att leva med ett par superhjältar inte, hjärtat i halsgropen varenda gång. Som tur var somnade Oscar.

1 kommentar:

  1. hejsan..
    tack för komentaren på min blogg..
    skrattade när jag läste det..hahahaha

    jo jag har samlat på mig endel *fniss*
    tänker varje år att jav vet att jag har en overall i den storleken nånstanns..hmm..hittade aldrig den o handlade nytt igen..o så har det varit varje år..sen har vi fått en massa..

    men nu när jag hörde att det var barnprylsmarknad här så tänkte jag passa på att få bort mycket..spara det som kommer att behövas denna vinter o kommande på dom små....

    tror du dom kommer reagera när jag kommer med allt dit hihi..
    mvh camilla

    SvaraRadera