måndag 23 augusti 2010

Utelek på Lugnet.

Vi röjde lite här på förmiddagen och var klara vid lunch med allt, så vi bestämde att vi skulle gå ut i det fina vädret.







Men då M kom hem tidigare från skolan än vad som var förväntat tog jag och Alexander cykeln upp till en lekpark på Lugnet istället, då vi aldrig varit där.

Det fanns en massa andra roliga saker där än vad som finns på hemmaplan.



Vi tog en liten glasspaus.



Det var andra barn där och lekte under hela vår tretimmars vistelse, så inte hade han tråkigt inte :)



Jag vet inte vem jag ska skuldbelägga för att ha lärt honom att göra det där tecknet.

Det är:

1. Moster Mimmi

X. Morbror Richard

2. Hans far

Vilket alternativ man än väljer så får man poäng ;)



Och på vägen hem så krockade vi med Tjatochbråk-bi... förlåt Glassbilen. Så oturligt nog hade jag slantar i plånboken så det räckte att köpa en liten låda med Tjatochbråk.

1 kommentar:

  1. Såg dig på bloglovin och såg nu att ni bor i Falun precis som jag ^^,. VART på lugnet ligger den lekplatsen? Bor runt där och aldrig sett den innan. Känns värt att dra med sonen till :-D .

    SvaraRadera