torsdag 5 augusti 2010

Jag vill inte...



... men det finns inga ursäkter längre.

Klockan är 3:30 och jag kan inte sova och jag är allmänt uttråkad.

Oscar sov. Alexander sov. M sov. Pricken ligger nånstans och är fet och lat och har ingen lust att gå på promenad. Jag kan inte dammsuga och jag kan inte diska.

Alla aktiva på mina forum har vett nog att de har gått och lagt sig och Aftonbladet har inte publicerat några nyheter knappt de senaste timmarna.

Chokladkakan jag köpte på Statoil är i princip uppäten och jag orkar inte brygga nytt kaffe. Inte heller har jag ett behov att att låsa in mig på toa ett par timmar och bajsa tillsammans med en Kalle pocket.

Men så vaknade Oscar och jag kunde skjuta på eländet ett par minuter. Men han svepte sin flaska och somnade om igen.

Alltså, det finns inga ursäkter kvar. Det är bara att ta itu med dessa härliga Ikea-påsar med tvätt.

Eller är jag elak om jag går in och petar på Alexander?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar