torsdag 26 augusti 2010



Nu är äntligen all färg utsmetad och shabby chick listerna ett minne blott. Inte för att jag egentligen vet om det var så stor skillnad på denna bild och den förra jag la in? ;)

Oscar somnade efter mycket om och men när vi kom hem från affären, så jag gjorde klart hallen och hittade på en "ny" säsong av Being human jag precis kollat första avsnittet på.

Och nu tänker jag inte göra något mer heller förutom att rasta Pricken och sedan kolla på ytterligare ett avsnitt och sedan gå och sova.

Hallen blir förhoppningsvis klar imorgon, ser då ut som att klösträdet kommer då iallafall.

M är ju i skolan imorgon, känns så ovant att helt plötsligt bli själv med allt på dagarna när man varit så bortskämd med att vi båda varit hemma. Men mormor frågade nu på kvällen om hon fick låna med sig Alexander på en grej imorgon förmiddag, så det går nog ganska smärtfritt imorgon tror jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar