fredag 13 augusti 2010

En dag i Borlänge.



Kom hem till mormor idag strax efter 11, och det blev väl nästan direkt ut i lekparken som ligger utanför hennes lägenhet.





Spännande med nya saker att prova på.



Oscar parkerade sig i mormors knä...











... medans Alexander lekte i den jättestora klätterställningen.



Även jag kom upp i klättertornet, men ner var det lite svårare med, så detta blev min utväg.



Mormors lilla uteplats där Oscar sov gott den mesta av tiden, trots att flertalet Sthlms-tåg dundrade förbi.



Vaken för lite blöjbyte och påfyllning i tom hungrig bebismage.



Alexander passade på att gosa med granntantens katt.



En annan hårig besökare kikade också förbi, lite mindre, lite äckligare.





Jag och Oscar myste lite på gräsmattan.





Sedan tröttnade han ur, men då kom storebror med glass.





Och efter att jag fått min glass i magen blev jag bortkastad ifrån filten till förmån för pojkarna.





Sedan så hörde jag någon ropa "Mamma! Hjälp! Jag har fastnat!".



Sedan blev det lite eftermiddagskaffe och åka hem vid 18:30, men då blev det gnäll att någon inte har fått leka, trots att han suttit ute i lekparken i 7 timmar ;)

Kan säga att det var två pojkar som somnade snabbt och gott ikväll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar