onsdag 25 augusti 2010

Snart rikskändis, snart så...



Japp, då har man blivit en sådan känd bloggare att man får ställa upp i media.

Igår när vi gick till ÖB så vrålade en journalist/fotograf från lokalblaskan efter oss, inte lätt att vara så eftertraktad att de springer efter en liksom. Kände mig lika känd som Lady Gaga.

Han frågade om vi ville ställa upp på bild till en artikel, och visst tänkte jag och såg min chans till massor av besökare och goodiebags.

Men så sa han åt oss att gå så vi skulle bli med som siluetter i bakgrunden. Tänkte att han skulle säkert göra nåt "gyllesnittet-grej" och började gå vidare.

Men sedan var han bara plötsligt borta, fattade ingenting, vad hände med min intervju? Men jag tänkte att han kanske hade bråttom till redaktionen för att skriva om mig och samlade infon här ifrån min blogg istället.

Så när jag skulle läsa om mig själv i tidningen så ser jag att de har skrivit om en sjö-jäkel! http://www.dt.se/nyheter/falun/article724704.ece

Faa-aan liksom, hur ska jag nu få en massa gratisgrejor?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar