tisdag 31 augusti 2010

Lite av en skitdag hittills.


Jag har inte riktigt kommit in i morgonbestyren av att helt plötsligt vara själv med barnen nu, och jag tycker inte vi har någon rutin alls på något alls.

Så vi kom ut sent med Pricken, tog en längre promenad och sen en sväng förbi lekparken och kom in vid lunch igen.

Tycker det märks att det har varit extremt rastlöst och tjatigt de senaste dagarna här på förmiddagarna så jag tänkte att vi kunde gå ut och göra av med lite morgonspring i benen.

Skulle skicka iväg en massa Tradera beställningar, men då krånglar fortfarande skitbanken Nordeas internet bank och jag kommer inte åt konton eller nåt alls och kunde se vem som betalt etc, och det kunde jag inte igår heller, samma problem då.

Funderar seriöst på att byta bank, tycker de blivit så värdelösa på sistonde, iallafall nätbanken. Alltid krångel och uppdateringar hit och dit som ställer till det. Jag betalar ju faktiskt för detta, och då tycker jag det ska fungera också.

Och jag har fått skitont i halsen nu också, och kallt är det ute :/

Nu ska jag hjälpa Alexander med hans nya Kalle Kunskaps dataspel, sedan ska det väl förberedas lite inför morgondagen, då är det slut på semestern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar