torsdag 26 augusti 2010

Skitjobbig!


Han är underbar och go på alla sätt och vis, men idag har han varit jättejobbig.

Knölig och vägrar sova, blir övertrött och därmed skrikig och totalt otröstlig.

Men jag tror han kan ha lite magknip. Har har suttit under min näsa, i sjalen, och släppt brakskitar som inte luktade jordgubbstårta direkt.

Trodde jag fått honom att somna för en stund sedan, men det var inte länge han sov, 10 minuter sen var han vaken igen.

Och nu försöker M och Alexander att sova, jag försöker måla klart och Oscar bara knölar.

Inga lyckade resultat alltså.

Att han dessutom är extremt ljudkänslig och vaknar om en mygga fiser gör inte saken bättre. Tror nästan jag ska stoppa honom i vagnen och gå till affären, kanske somnar han då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar