lördag 28 augusti 2010

Gästbloggaren igen om nätdejting.



Jag har kännt mig lite ensam såhär på åldeerns höst så jag bestämde mig för att bjuda ut en riktigt läcker puma på dejt.

Middagen skulle jag såklart vara manligt och jaga fram själv för att fixa pluspoäng.



Middagen bestog av gammal fisk jag rotat fram i diskhon. Men hon måste nog ha vart lite pantad endå den där bruden, för hon ville inte ha det för att det var äckligt, snacka om att hon gått miste om mycket, diskhon är ju rena rama skattkammaren!



Efter middagen tog vi oss en drink hon och jag, allt flöt på smidigt, precis som jag hade planerat...



... ända tills jag var dum nog och tittade ner i glaset lite väl djupt.



Jag var så dum att jag rapade henne i ansiktet, och jag luktar så illa i munnen säger de där människorna, och det tyckte nog även denna läckerbit, för hon sa åt mig att uppsöka tandläkare, sen drog hon.

Fast jag funderar på om hon har rätt? De där människorna har sagt att jag ser hemsk ut i munnen så de ska ringa till den där farbrorn som har roliga piller och sånt.

De pratar också om att jag har en konstig knöl i magen som inte ska vara där, och att de ska hålla koll på mig och hur jag mår. Jag förstår inte riktigt varför, men de ser lite ledsna ut i ansiktet när de säger det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar