torsdag 7 oktober 2010

BVC besöket.

Vi var ju till BVC idag för att kolla Alexanders huvud. Trodde jag.

Blev lite förvånad att det var inplanerat att han skulle göra femårskontrollen, men men, nu är det gjort iallafall.

Han kunde klippa och rita, räkna och hoppa på ett ben. Synen var heller inget att klaga på trots att hans släkt enbart består av glasögon-ormar.

Sedan så fick han sin sista spruta också, vilket jag inte heller var beredd på. Men det var kanske tur att inte Alexander visste något om detta, för då hade han nog grubblat på detta hemma.

Han blev lite ledsen när han fick sprutan, och tjurade hela vägen hem över den "dumma doktorn".



Väl hemma så fick jag denna överraskning av den snälla gulliga hunden. Utöver att jag fick krypa runt på köksgolvet och samla sopor, märker jag att hon också har klämt i sin ungefär en tio stycken gamla mögliga grillkorvar.

Osar rännskita ikväll?

1 kommentar:

  1. vad skönt att veta att allt är bra, tänker pruttbajsmoster mimmi.

    SvaraRadera