onsdag 20 oktober 2010

Dagens tips!

Hunden är ju människans bästa vän sägs det ju, och det kan jag hålla med om.

Förutom när hon löper och inte städar upp efter sig, river ut sopror så som kaffesump på hela golven, eller envisas med att rastas även på smällkalla vintern, men det är ju en annan historia.

Men hur som helst så när man väl har bestämt sig att skaffa en fyrfota kompis är det en del andra viktiga aspekter att ta med i beaktning.

Vad vill jag ha för ras? Ska hunden vara stor eller liten? Hur mycket pälsvård vill jag ägna mig åt? Vill jag träna agility?

När du väl vet vilken ras du vill ha och ska börja leta efter din tilltänka hund vill jag ge dig ett värdefullt tips som underlättar din vardag:



Se till att hundens kulör ligger på samma färgskala som din soffa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar