lördag 2 oktober 2010

God morgon.

God morgon gott folk!

Har sovit som en kung i natt. Gick och la mig redan när klockan var 22:45, sov till 1ungefär när Oscar vaknade, sedan fick jag sova ända tills klockan var nästan nio! Då smög jag upp, Alexander hade precis vaknat och rånat skafferiet på lördagsgodis, så han fick sin frukost, jag gjorde kaffe åt mig och strax därefter vaknade Oscar.

Så nu sitter vi här alla mätta och glada. Utom M då, möjligt att han är hungrig, men han sover och är glad istället.



Måste visa en bild på Oscar hur glad man kan vara när man får äta i en riktig stol första gången :)

Jag och Alexander var iväg till apoteket igår och reklamerade de där nikotinplåstren. Det var ju bara skit! De kan inte ha haft full effekt, för de trillade ju bara av så jag fick lov att sätta fast dem med vanliga plåster, och så gick man runt med ett konstant röksug.

Så jag tog Nicorette denna gång, och de fäste som de skulle och måste ha full effekt, för det där konstanta röksuget är borta. Men det är inte meningen att man ska röka samtidigt som man har plåster. Visserligen så kanske jag rökte halva mängden mot vad jag brukar röka, så det går ju framåt iallafall ;)



Sedan igår kväll ville Alexander leka lite. Så jag föreslog att vi kunde leka kock, och jo, det gick han med på. Men vi bakade på riktigt. Vi skickade iväg M till affären så vi kunde baka nötkakor. De var så goda att jag och M har ätit upp nästan alla själva ;)

Nehepp, nu ska det sättas på ett stycke ansikte här, sedan ska jag knalla med doggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar