söndag 24 oktober 2010

Filmdag.



Såg den nya Robin Hood filmen idag. Den var inget vidare värst må jag säga. Ungefär som alla de andra RH filmerna.



RH var förbannad för att folket inte visste vad "recycle" var för något och kastade sin skit i hans skog. "Nej nu jävlar, nu ska du få träsmak i röven!" sa en ursinnig Robban, som såg en hedning sopsynda.



Kungen snubblade på gamla pet-flaskor i skogen och vart arg på RH. Han hade ju gång på gång försökt förklara för RH att kompost ska vara i hinken till höger, brännbart i mitten och pant till vänster, men då RH inte verkade bry sig kände kungen sig en gnutta besviken.

"Jag orkar inget mer! Ty jag har fått nog! Ack och ve,ingen lyssnar på mig i det här förhållandet!" kved kungen och gick iväg med tidningsinsamlingen.

Efter det var de inte BFF´s längre.



Sedan hade någon fuling trängt in Marion i ett hörn. Då vart RH arg.



RH kastade sig upp på sin vita springare som den sanna riddaren han var. Ujujuj, nu var han arg! Hoppla pållen!



"Nobody *ARRRRGGH!!* put´s *argh* Marion in *ARGHARGH* a corner!!! *AAAAAAARRRGGGHHHH*" skrek RH. Vilken tur att det bara var en film. Har var så arg att jag trodde han skulle hoppa ut genom skärmen.



Sedan så högg de huvudet av varandra, sådär som de gjorde förr i ti´n. Eftersom det bara var RH och Marion som överlevde levde de lyckliga i alla sina dagar. Alternativt till en ny Hollywood version av Robbans äventyr kommer ut på dvd.

1 kommentar: