lördag 9 oktober 2010

I told you so!

Jag pratade med min lillasyster igår och berättade en av mina udda vanor.

Nämligen att om vi har godis hemma, vaknar jag på nätterna för att gå upp och äta godis. Men det händer bara de nätter då det finns godis hemma. Är det inte godis så fungerar det även med dammsugare, kladdkaka etc. Sådan som är sött och kletigt.

Men om vi inte har godis hemma så sover jag som en stock. Men när godis finns inom dessa fyra väggar är det som någon konstig överlevnadsinstinkt á la först till kvarn.

Så jag berättade för lillasyster att eftersom jag och Alexander var upp till Rusta igår och även fick med oss en 10-pack kitkat hem, var chanserna stora att det skulle bli godisätande mitt i natta. Jag lovade även att jag skulle fota mig själv om så hände.

Och mycket riktigt, här har ni godis-trollet i egen hög person klockan fem på morgonen.



Vart la Alexander sitt lördagsgodis någonstans?

1 kommentar:

  1. HAHAHAAA!!!! vilket jävla kakmonster!
    du syller väll på micke sen va?

    SvaraRadera