måndag 4 oktober 2010

Jobbig bebis...



Den här glada bebisen vill vi gärna se mer av.

Vet inte vad som felat med Oscar idag, men han har varit knölig och skrikig näst intill hela dagen och har inte alls velat sova, vilket jag tror också kan ha resulterat i övertrötthet.

Han har varit jobbig. Riktigt jobbig. Det var så illa att när han väl somnade på eftermiddagen sa jag åt M när han kom hem, att den som väcker Oscar få sova ute i ett tält med honom.

Naturligtvis vaknade han strax efter att jag sa det och fortsatte skrika hysteriskt resten av kvällen. Han somnade för en liten stund sedan, och jag borde sätta fart med det sista lagret färg på sista hallväggen. Vet inte om jag orkar dock.

Hade ju planerat att göra detta tidigare idag men se där, där gick det inte som planerat. Men jag är evinnerligt trött på att bo i en byggarbetsplats också.

5 kommentarer:

  1. SV: Jo än så länge har det inte hänt något. Men vi väntar =)

    SvaraRadera
  2. Svar:
    Ska kolla på din tävling strax ^^, tack för tipset!

    Ah..ja tkr att hemsidan är så seg, funkar inte på min dator, allting laggar ju bara :S
    Ah men jag laddar inte ner därifrån om jagi nte måste ;) jag laddar ner från ett annat ställe som är gratis ^^

    SvaraRadera
  3. Det är ju spec. mvc som nekar att ens kolla upp mig, så där får jag ju ingen hjälp....

    SvaraRadera
  4. Åh såg att du var bland de 20 utvalda bloggarna till årets bloggmama! Grattis :D:D Blev superglad när jag såg att du var nominerad. Självklart har jag röstat =)

    SvaraRadera
  5. Hi hi skojigt foto!

    Äääh, kom igen nu! Du ser ut att fota jätte bra. Det är ju bara amatörer som är med änbdå, inget att skämmas över :)

    Maila över en bild nu :) Vore jätte skoj om du ville vara med! Hihi

    Kram kram

    SvaraRadera