måndag 4 oktober 2010

Tävling - Namnnappen.se

Nu startar vi en liten tävling, där vinnaren får en förpackning namnnappar, som snälla Namnnappen.se sponsrar med.

Förpackningen består av två eller tre nappar beroende på vilken modell man väljer, och gäller endast namnnappar, ej motivnappar.

Tävlingsreglerna är enkla:

Kopiera in följande på din blogg:




Jag tävlar hos Lagom ska det vara om nappar från Namnnappen.se.

Vill du också delta? Klicka här!



Ta även en titt på deras hemsida och svara på hur många nappar de skickar varje månad samt vilken som är din favoritnapp.

Skriv en motivering till varför du vill vinna, och posta dina svar i en kommentar, tillsammans med en länk till inlägget på din blogg.

Tävlingen avslutas den 15:e oktober kl 20:00.

7 kommentarer:

  1. Det skickas cirka 50 000 nappar i månaden. Jag älskade Platta AVENT Freeflow, ljusrosa-transp., silikon, str. 1, den passar perfekt till min nyfödda lilla knodd som kommer om cirka 2 månader :) och den skulle jag gärna vilja vinna :). Som nybliven ung mamma är det inte alltid lätt att få råd till allting, så hade jag nu kunnat vinna nappar istället för att handla dem, hade det underlättat en hel del i vardagen. Min lillfis förtjänar det bästa, så varför inte erbjuda de bästa napparna då? :)

    SvaraRadera
  2. Dom skickar ut mer än 50 000 nappar i månaden.

    Min favoritnapp är Platta AVENT Freeflow, ljusblå-transp., silikon, str. 1 .

    Och varför vill jag vinna?
    Jag har tävlar så många gånger om dom här napparna men såklart vinner man ju aldrig, haha! Och det vore så mysigt att ha sånna här nappar, tycker att idén till dom är så bra! Man blandar ju inte ihop dom! I min närhet finns det några småbarn (syskonbarn och vänners barn), så det vore perfekt att ha nappar som alla vet tillhör våran lilla fis som snart tittar ut! :)

    http://nilsonee.blogg.se/2010/october/tavling-hos-lsdv.html

    SvaraRadera
  3. http://annawestbergs.blogg.se/2010/october/namnnappar.html#comment

    jag skrev varför jag vela vinna i mitt inlägg så du kan ju kika där! :)
    super fin blogg & riktigt söta barn, du är lyckligt lottat! :)
    kram!

    SvaraRadera
  4. Hejhopp! Tack för tipset om tävlingen på din blogg, jag är gärna med och tävlar! :)

    - Svaret på frågan är att de skickar ut cirka 50 000 nappar varje månad.

    - Jag skulle mer än gärna vilja vinna de runda namnnapparna, violett-rosa-vit, Deluxe, latex. Min motivering är att min dotter Molly på 4 månder tar bara Bambinos runda nappar som man BARA kan köpa hos en barnbutik som babyproffsen eller liknade. Oftast när man är dit och ska handla är de slut och så säger de att de napparna inte är populära? Förstår inte varför de inte kan sälja i vanliga matbutikerna. det skulle vara roligt att få vinna och ha min dotters namn på napparna och för en gångs skull få några nappar i andra färger. När man köper i affären kan man bara välja gul/grön, rosa/rödrosa... Hoppas på tur! :)

    Här har jag tipsat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/october/namnnappar-1510.html

    /Sandra

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med och tävla här är länken: http://publishme.se/569448/entries/article/97325538/

    Svar 50 000 nappar
    Jag skulle vilja vinna för att jag tycker det är ett jättebra sätt att inte blanda ihop napparna. Sen är det jätte gulligt med.

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag är med och tävlar och har länkat: http://mammah.webblogg.se/2010/october/jag-tavlar.html#comment

    Svar till din fråga är : skickas mer än 50 000 Namnappar ut till bebisar och små barn varje månad.

    Jag vill vinna Anatomiska Namnnappar, blå-ljusblå-vit, Esska, silikon till lillebror för att han verkar inte gilla mam-napparna vi har hemma så jag tänkte ta och testa dom där napparna istället för att dom verkar bättre och plus att dom är ju så söta när det står namn och allt :)

    SvaraRadera
  7. Det skickas ut mer än 50 000 nappar varje månad. :-)

    Min favorit är Platta Namnnappar, flower, Nûby, silikon

    Jag skulle vilja vinna för att man blir så glad av de här napparna, de är ursöta och lilla dottern behöver påfyllning av nya nappar - då vore det ju perfekt med dessa glädjespridare! :-)

    Här har jag länkat: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

    Hoppas på tur!

    Carolina
    carolina.ahsberg@telia.com
    www.carolina1979.se

    SvaraRadera