måndag 11 oktober 2010

Inget fem-stjärnigt.



Till att börja med så var degen skittrökig att kavla ut. Sedan så stog det att det skulle bli ca 25 st i receptet. Vi fick med nöd och näppe ut 14 st.



Bon apetit?



Enligt receptet skulle de bli SÅ frasiga och goda SÅ.

De smakade skit. Degen/brödet smakade som en torr Eldorado-ost-skink-pajs-pajdeg. Det var som att äta toapapper med lite köttfärs i.

Så en sak är då säker, och det är att jag plockar inte hem något pris som Årets bloggkock 2010, det är då ett som är säkert.



Man skulle nästan kunna tro att Oscar hade smakat på pirogerna och spottat ut dem för att de var så äckliga. Men han har bara roat sig med att prutta ut sin majspure. Det går ju det också.



Och som avslutning så passade Oscar på att pissa på mig när jag och Alexander satt ute i hallen och spelade Lotto. Han hade pillat av sig blöjan så jag tänkte att han kunde vara utan en stund. Och då passade han på.

Nu ska jag ta min mp3-spelare och hunden i ett snöre, sedan ska jag gå ut och låta mina öron njuta av något annat än tjat och skrik ;)

1 kommentar: