måndag 4 oktober 2010

Ringde BVC idag...

... och naturligtvis fick jag babbla in ett meddelande på hennes telefonsvarare. Hatar det. Känner mig jättedum.

Ännu mer perfekt timing hade bvc-tanten som ringde upp precis när vi skulle skynda oss ut med Pricken, Oscar skulle ner i bärsjalen och det blev bara kaos samtidigt som vi skulle skynda oss för att vi också skulle hinna möta upp den andra dagismamman.

Iallafall så fick vi en tid på torsdag. Tycker att Alexander har klagat på huvudvärk alltför ofta på sistonde, och jag tycker att hans huvud har fått konstiga in/utbuktningar. Nu är det kanske inte något alls att oroa sig för, men för min egen sinnesfrids skull så känns det bättre att få höra det.

Och skulle det, gud förbjude, vara något allvarligt, då vill jag ju att det ska upptäckas i tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar