måndag 4 oktober 2010

Stress, stress, stress.

Har sovit som en amöba i natt och trodde jag skulle bli galen. Först vakande Oscar och var hungrig, och när han var nöjd och glad och somnade om skulle jag försöka göra detsamma.

Men då började jag få en sådan hemsk frossa istället så jag låg och hackade tänder under täcket gud vet hur länge. Så när jag väl somnade om igen vaknade jag av att jag hade en sådan hemsk magknip att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Gick upp tå toa för jag trodde jag skulle spy av smärtan.

Gick och la mig och vilade en stund till, klockan vart dags för M att kliva upp och fara iväg till skolan, och jag tänkte att då kan jag ligga här och snooza i en halvtimme till eller nåt.

Grejen var bara den att jag råkade sova lite väl länge. Trodde klockan bara var sju när Alexander kom, men den var visst åtta redan, så då blev det riktigt bråttom.

En kvart senare hade han ätit sin frukost, blivit påklädd och utskickad till sväris. När ha gick så stog jag kvar i dörren tills jag hörde att han öppnat porten, men det var väl under lite protest, för detta fixade han ju själv ;)

Och han ser så söt och stor ut när han stolt på "egen hand" trippar fram till sväris bil. Gillar inte att han blivit så stor ;)

1 kommentar:

  1. Att försova sig är inte bra, hela dan blir förstörd, jag gillar inte att stressa.
    mvh Åsa

    SvaraRadera