onsdag 20 oktober 2010

Jag vill också ha sovmorgon.

Alexander ville vara hemma från dagis idag då han inte kände sig helt hundra. Gick upp och avbokade hans skjuts och fixade frukost åt oss.

Skulle hälla i lite mjölk i kaffet men fick snabbt kasta mig över diskhon istället för där tittade en oförklarlig spya upp.

Alexander har gått och lagt sig igen, M ligger väl och försöker sova han också, men jag hör hur Oscar kör sin klagosång där innifrån sovrummet.

Jag trodde först Oscar var lite gnällig för att han inte fick dra i M´s näsa, men vi närmare koll såg jag att han hade bajsat ner sig, så jag kan väl gå med på att man blir arg då ;)

Funderar nästan på att gå och lägga mig igen jag också. Inte för att sova vidare, men gud vad skönt det skulle vara att få vila ögonen några minuter ;)

4 kommentarer:

  1. Blev det nån ögonvila? :)

    Sv: Ja, man kunde välja mellan 50%, 75% och 100%, valde ju som sagt 100%.
    Dels för jag vill plugga och dels för att få slippa AF helt och hållet!! Hatar det stället!!

    Men ska prata med dom idag, får vi se vad de säger. Kanske finns nått annat ämne jag kan läsa istället, eller nått.

    Hoppas ni får en härlig dag!!

    SvaraRadera
  2. SV: än så länge är det bara för eget intresse, det håller på att växa och bli stort för mig. Tack för informationen om den sidan, dit har jag inte hittat förrens nu då:-)

    SvaraRadera
  3. Åh sovmorgnar saknar jag också!

    SvaraRadera