måndag 12 juli 2010

25 Juni




Midsommarafton idag, och på förmiddagen blev det bara en massa slapp. Såg sedan att klockan dragit iväg som bara den och det blev ganska bråttom att komma in i duschen, handla och göra sig klar.

Alexander gixk runt här och gnällade att han hade så tråkigt och ville hitta på något, men vi förklarade för honom att på midsommar är de flesta borta och det är lite svårt att hitta någon att leka med. Han var jättenyfiken över våra samtal både med varandra och de vi hade i telefonen med Zara gällande förberedelserna till kvällen.

Så vi lurade honom att vi skulle göra oss klara för att vi skulle ner i förrådet och renska skit och åka till tippen med det, så det fick bli en överraskning vad vi egentligen skulle göra.

Så på eftermiddagen for vi iväg hem till Zara, och vi hann med att få lite sol iallafall och killarna hoppade ner i poolen en stund och det var väl roligt så länge det varade.

Käkade en massa gott och drack lite öl och vin till maten tillsammans med Zaras grannar. Tror jag drack totalt 2 st hela 3,5:or, vilket var det mesta jag fått i mig under det senaste året. Men jag blev faktiskt inte full ;)

Vi satt och pratade och hade trevligt under kvällen och barnen lekte som bara den och hade jätteskoj. Åkte hem ganska så sent och jag vet en som somnade som en klubbad säl efter denna dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar