måndag 19 juli 2010

Solbrännan tar sig...



Först var vi hemma och tog reda på sådana där tråkiga saker som disk och dammsugning som förvånansvärt inte sköter sig själv. Sedan åkte vi till Willy´s...



... sedan for vi till stranden igen och spände musklerna...



... sedan vart det att leka med det nyinköpta husdjuret från Willy´s, Den Skelögda Krokodilen.



Grymma killar det där :)



Efter att ha sett vad vi råkat få med till endast ett barn tror jag bestämt att vi kan klassas in i Familjen Overdrive (Familjen Överdriva för den som inte förstog :p )



Sedan ville man sitta och mysa i mammas knä <3



Efter en massa bad behöver man vila :)



Sedan så undrar jag vilken sten jag har legat gömd under de senaste åren. Men det är tur att Alexander har hållt ställningarna under min mentala frånvaro. 21 pappor har han. Faktiskt. Så är det. Idag när vi åkte hem ville han vinka hejdå till två av sina pappor. Här är han med pappa Ett.



Och här säger vi hejdå till pappa Två.

Undrar just hur Pappa Original tänkt mäta sig med alla dessa Glass-pappor jag, för just nu ligger han rejält i underläge tror jag ;)

Och för att avsluta vårt lilla äventyr idag så visade han ett sådant där prov på god uppfostran igen. När vi skulle hämta vår cykel så stog det en kvinna bredvid oss som skulle ta sin cykel. Hon hade en sån där gammal kärring-honda.

Notera då att hon står max en halvmeter ifrån oss och Alexander börjar glappa med sitt pajhål igen: "Mamma! KOLLA vilken GAMMAL SKRUTTIG cykel den där TANTEN har!! KOLLA vad den är SKRUTTIG!".

Eh ja, och det var ju inte bara att dra därifrån heller ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar