måndag 12 juli 2010

7 Juli




Vaknade i morse och mådde inte alls bra, mådde illa, hade frossa och kände mig alldeles öm i kroppen. Jo men visst, febertermometern stog i topp, så jag tog mig ett par tabletter och sov vidare.

När jag vaknade och klev upp på riktigt kände jag mig så svettig och äcklig att jag bara ville in i duschen, kändes som att man hade en skitig svettig overall på sig som bara klibbade fast i allt och som jag bara ville skölja bort.

Men innan jag kunde ta mig den efterlängtade duschen fick jag torka piss efter Kerstin. Denna katt gör mig så olycklig och grinfärdig!

Satt mest och segade och gäspade hela dagen och väntade på bättre tider mellan varven med tabletter som sköljdes ner. Gjorde den trevliga upptäckten idag att Alexander har målat kurbits på sin dörr med en blå tuschpenna. Hela dörren dessutom >_<

Skulle gå och vila lite på dagen, men jag råkade tuppa av ett par timmar. Sov i sängen tillsammans med Oscar. Det var så rofyllt att höra hans snusande andning och så låg han och höll min hand. Eller mitt finger kanske är en mer korrekt beskrivning ;)

Vart lite sugen på att baka thekakor imorgon. Kruxet är bara det att man måste förbereda kvällen innan så det får stå och dra sig över natten. Jag kom på detta så dent på kvällen, och M skulle iväg och handla lite. Men då det är en hel del grejor som behövs vart det inget av, för han fick inte med sig allt hem. Får se om det blir något senare i veckan då kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar