fredag 16 juli 2010

Kan det aldrig få vara bra?



Jag är så trött på alla motgångar jag stött på på sistonde gällande djuren. Idag var det dags igen. Pricken har åkt på livmodersinflammation såg jag i morse och är nu satt på behandling. Inte kan jag operera henne nu heller då hon inte har fysiken för det. Håller tummarna att det går med detta nu, annars vet jag inte vad jag ska göra :(

Dagen blev då trevligare efter lunch iallafall. Jag hade lovat Alexander att vi skulle åka ner till stan och bada idag, men jag blev lite tveksam till det när vi väl kom ut. En massa gråa moln på himlen och solen lyste med sin frånvaro. Men men, det var bara att trampa ner till stan.




Man kan springa hit....




Och man kan springa dit...




Och man kan sitta och titta med avund på de andra barnen som leker med sina badringar. Själv äger vi inga.




Och så kan man försöka gå ner i spagat. Sedan sprang vi in på Willy´s som ligger alldeles bredvid och tittade efter en simring eller nåt åt Alexander också.




Och såhär glad blir man av att ha fyndat i tio-kronorslådan eller vad det nu var. Kul var det att plaska runt med iallafall. Nu är vi med i gänget.



Och så här plaskade han runt i vattnet med i en 5-6 timmar innan vi packade ihop oss och åkte hem. Under protest förstås. Han hade ju inte fått bada alls. Vi hade Zara med oss också under nästan hela dagen, och det var trevligt med lite sällskap :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar