onsdag 28 juli 2010

Jag hade mina misstankar...



... om att katterna börjat fälla, med tanke på att golvet är täckt med stora hårtussar för jämnan. Och jag tror bestämt jag har ett sjätte sinne som är aktiverat av och till.

Så jag gjorde ett ryck med min furminator på några av den nu på kvällen.

Början av högen....



Jag plågar Kjell Kriminell.



... som växte ...



... och växte...



... och växte lite till...



... sedan gav jag upp...



... och det värsta är att detta var bara från hälften av gänget. Och de blev dessutom inte färdiga ...



När Blondinbella säger att päls är inne, betyder det att jag platsar ligan då?

(Notering: Ignorera skrothögen på micron i bakgrunden. Det är min plats för "saker som kan vara bra att ha", och alla borde ha en sådan plats i sitt hem)

1 kommentar:

  1. härligt hehe

    klart det är samma päls du å blondinbella syftar på.
    du platsar definitivt in i pälsligan med äkta vara å inte nåt fejk, dessutom hemodlad.

    SvaraRadera