tisdag 27 juli 2010

Gästbloggande igen.



Kära bloggläsare!

På grund av att jag de senaste dagarna har varit tvungen att slicka mina sår och ömka mig själv har jag fortfarande inte fått igång min egen blogg.

Och den där dumma människan tar ju datorn för mig hela tiden så jag får inte ens en chans. Jag gör tappra försök att inta datastolen men hon kommer och kastar ner mig på en gång igen.

Jag är nog dessutom lite deprimerad tror jag. Jag orkar inte ens trackassera min människa längre med att släppa stinkbomber när hon ska äta och förstöra hennes matro.

Men jag ville iallafall visa er alla hur cool min catsuit är när man rullar upp ärmarna lite. Jag önskar dock att den var rutig. Då hade jag kännt mig mer hemma på cruisingen imorgon bland de andra raggarna.

XOXO Ragge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar