tisdag 13 juli 2010

Varför det finns lås...




... på toalettdörren och varför de bör användas.

Tog mig en dusch nu på morgonen. Glömde att låsa dörren.

Efter två minuter i duschen:

- Maaaaammaaaa! Jag kan inte hitta "Stora Grävmaskiner" på Bolibompa på datorn. Kan du hjälpa mig?

- Ja jag duschar nu, men jag kan hjälpa dig strax när jag är klar.

En minut senare:

- Maaaammaaaa! Jag vet att "Stora Grävmaskiner" finns på datorn för de visade det på tv och då byter de på Bolibompa bla bla bla bla bla.

- Jag kommer strax, stäng dörren nu.

Efter 30 sekunder öppnas dörren igen:

- Mamma, när vi går ut sen idag kan jag få ta med de här två bilarna ut då?

---------

Alltså, exakt vad hände med han som kallas för pappa?

Halkade han på en legobit på Alexanders rum och slog ihjäl sig eller vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar