söndag 25 juli 2010

Klar med byxorna.



Blev klar med Alexander byxor nu på kvällen, efter ett mindre missöde med midjan. Det där ögonmåttet är inte att lita på, och ungen var visst smalare i midjan än jag trodde.
Och så vart de lite långa i benen också. Men det är inte bara i detta fallet ögonmåttet sviker mig.



När jag var på Rusta härom dagen köpte jag en matta jag tänkte ha under köksbordet, gjorde tummen upp åt mig själv där på Rusta och tyckte att jag var skitbra och tänkte Perfekt!

Ända tills jag kom hem...

Men va fan, den är snart sönderklöst eller nerspydd eller förbrukad på annat sätt snart endå. Saker här brukar ha en förmåga att bli förbrukade snabbt.

(Obs! Viktigt att notera i detta fall är att det är INTE damm som tjoffat upp från golvet utan det är orber. Och detta är inte lönt att argumentera! :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar