lördag 17 juli 2010

Stranden idag igen.

Tog med mig Alexander ner till stranden igen idag. Hade inte tänkt vara där länge, max 2 timmar.

Men redan efter en timme så kom regnet och åskan och alla på stranden flydde så snart de kunde.

På vägen hem cyklade jag så fort jag kunde, då regnet vräkte ner. Cyklade så pass fort att vi körde om en tant på cykel.

Då visar min käre son åter igen prov på bra uppfostran. Han vänder sig om och säger till tanten:

- Haha, vi kör mycket fortare än däääää-äj! hahahahaaaa vi kommer hem fortare än däääää-äj! Nananananaaaaa na, vi cyklar fortare än däääää-äj!!

Väl hemma igen blev det kaffe och torra kläder och bara slapp. Sedan betalade jag Alexander 11 kr för att plocka bort jox från vardagsrummet och skura bordet som han tycker är så roligt. "Barnarbete is the shit" säger jag, "Cash is king" säger Alexander ;)

Åskade och regnade resten av dagen/kvällen så vi har bara suttit inne och pillat navel ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar